3 fjuttiga dagar.

Alltså året har börjat så bra!! I mitt liv händer det grejer och mina vänner hör av sig om deras nya grejer som händer, allt verkar gå så bra :) förutom att dom ska byta fönster i lägenheten.. vem bestämmer att göra ett fönsterbyte i januari? Även nackdelen med att ha katt, när det ska fixas i lägenheten.. får ju oftast bara endag förvarning att dom ska in i lägenheten. Tur jag har bra arbetsgivare så jag får vara ledig och hemma med katt då och då haha!

Påtal om lägenhet så är det mycket troligt att vi får en ny snart också! som jag har längtat, less på att bo mitt i stan nu..

Vill att denna vecka ska vara slut nu, vill få lite svar :)

puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback